onsdag 27 augusti 2008

Första vanliga dagen

Godmorgon!

Detta är min första vanliga dag kan man säga. För de två andra dagarna har varit lite knasiga. Men slutar halv 2 idag, så det är hyfsat skönt. Efter skolan ska jag fika med Anna, trevligt. Vi har en hel del att prata om! Båda har ju varit iväg så det finns nog en del att sägs.

Förövrigt ska jag nog någon dag snart lämna ut mitt cv till olika ställen här i stan. Jag måste ha ett jobb. Jag vill och kan inte leva på studiebidraget som vi får varje månad. Det känns en aning för lite, så man kan ju hoppas att jag får ett jobb.
Föresten .. jag funderar på att byta till blogg.se igen. Jag vet att jag har ändrat hit och dit, men i slutändan känns nog blogg.se eftersom det var där jag hade min första blogg. Men vi får se vad som händer.

Ha en bra dag allihopa! :)

Inga kommentarer: