fredag 15 augusti 2008

Imorgon gäller det!

Imorgon åker vi till Alanya. Riktigt skönt ska det bli :) En veckas avslappning nu innan jag börjar skolan, det behövs faktiskt. Sen börjar allt pluggande igen. Men helt ärligt, så längtar jag tills jag börjar skolan. Inte alla dessa prov, läxor etc utan att få träffa alla människor igen och komma in i rutinerna igen.

Denna veckan har jag sprungit 2 gånger. Faktiskt ganska bra för att vara mig! Men nu när skolan börjar så ska jag börja gymma igen, och springa 2 -3 gånger i veckan. Det blir nog bra hoppas jag. Sen måste jag börja äta lite nyttigare också, det finns inte ord för hur onyttig jag har varit detta sommarlovet, helt sjukt! Haha.

Men jag kanske uppdaterar någon gång när vi är i Alanya, men det är inte alls säkert. Antagligen blir det inte så. Men annars så skriver jag när jag kommer hem.
Ni får ha det så bra! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad tycker du om blogghysterien ?
va med och tyck i en kommentar :)