måndag 11 augusti 2008

Träning

Jag känner att jag måste börja ta tag i mitt liv, genom att börja träna riktigt igen! Det har nämligen varit dåligt med det i sommar. Började lite smått igår genom att springa (jogga) en runda. Det var riktigt skönt måste jag säg, även om det var riktigt jobbigt. Min konditon är inte lite dålig, haha! Det gäller bara att träna upp den.

Tänkte att jag ska dokumentera varje gång jag tränar, här. Då får ni följa med när resultaten blir bättre. Vad sägs om det? Då kanske det blir lite roligare att läsa min blogg, när den där är inriktad på något. Eller vad säger ni?



En bild jag tog för ett litet tag sen, för att själv se om det hänt något. Och det har det faktiskt. Dock är jag rädd för att armen ser lite mer musklad ut än vad den är, haha!

Inga kommentarer: